I v letošním školním roce pokračujeme v čipovém vstupním systému. Žádáme každého účastníka i zákonného zástupce, aby při vstupu do budovy používali zaktivovaný čip. Čip zakoupíte u pracovnic DDM (záloha 50 Kč, popř. může být zaktivován čip používaný v hořické ŠJ). Děkujeme za pochopení a respektování přístupového systému.
Každou středu od 15.15-18.15 hod můžete nově využít služeb pí M. Staré, naší účetní. Pomůže vám např. s platbami na II. pololetí, potvrzením o úhradě aj. Kontakt: ucetni@ddmhorice.cz
Novinkou pro tento školní rok je, že si POTVRZENÍ O PŘIPSANÉ ÚHRADĚ za zájmové vzdělávání může každý zákonný zástupce či dospělý SÁM STÁHNOUT V KLIENTSKÉM CENTRU SYSTÉMU DOMEČEK. Potvrzení se generuje automaticky - účastník jen klikne na tlačítko DOKLAD O PLATBĚ V PŘEHLEDU PLATEB U PŘIHLÁŠKY. Potvrzení se automaticky generuje pouze k platbám typu Banka příjem, Pokladna příjem, Platba online, Platba kartou. V případě chybné úhrady či převodu mezi přihláškami musí klient požádat o vystavení potvrzení (důvodem je nutnost ověřit, jaká platba doopravdy proběhla). Věříme, že vám tato novinka zpříjemní komunikaci se zdravotní pojišťovnou. Na takovýto účetní doklad NENÍ ZAPOTŘEBÍ RAZÍTKO A PODPIS Z DDM .
Tento intervalový způsob tréninku vás bude bavit! Je vytvořen tak, aby zlepšil vaši kondici, rychlost, sílu či koordinaci pohybů pomocí různých cviků, které jsou prováděny vlastní vahou nebo za použití nejrůznějších pomůcek jako je stepper, bosu, kettlebell či posilovací gumy. Základem jsou cvičební intervaly, které jsou proloženy krátkými pauzami. Jedná se o nejefektivnější trénink současnosti, kde si sáhnete na dno svých sil, ale výsledky se dostaví v nejkratší možné době.
Kód | 141007 |
Název | H.I.I.T. |
Místo konání | DDM Hořice |
Hlavní vedoucí | Aneta Faina |
Věková skupina | 15-55 let |
Vybavení na kroužek | obuv do tělocvičny, vlastní pití, podložka |
1.pololetí | 1100 Kč |
2.pololetí | 0 Kč |
Datum zahájení | 23.09.2024 |
Datum ukončení | 26.05.2025 |
Dny konání | PO 17:00-18:00 |
Volná místa | Přijímáme náhradníky |